السبت، يوليو ٠٥، ٢٠٠٨

راجعين .....من تاني

الغيبة طولت المرة دي انا عارف


بس بجد الامتحانات دوامة ودخلنا في حرب الكورسات وتنظيم الوقت (مطلوب سكرتارية تنظيم وقت الكورسات مع الخروجات مع التدريب الصيفي )



انا حاسس ان احنا في حرب او سباق


بس انشاء الله راجعين انا وكوجاك باجندة قوية وفكر منظم لالا احنا مش تبع تنظيم القاعدة بس هنعبر عن افكار اقوى وهنحاول نعمل حاجة عن طريق البلوج




8 وانت رائك ايه؟:

على باب الله يقول...

حمد الله على السلامة

و منتظرين منكم مواضيع جامدة جداً

ابراهيم يقول...

نحن في الانتظار واشكركم علي زيارة مدونتي ونتمني التواصل الدائم بيننا

أنا حر يقول...

نتمنى ان تكون عودة سريعة وقوية
تحياتي

miro يقول...

عوده قويه ان شاء الله وفعلا الواحد حاسس انه في سباق انا بنزل قرصات في الاجازة اكتر ما كنت بنزل قرصات في الدراسه ربنا يعينا ان شاء الله.

micheal يقول...

يااااااااااه...حمد الله ع السلامه
تحياتي

canary يقول...

ايه الحكايه هو انا غبت كام سنه؟؟
دة كلهم كام شهر واما رجعت لقيت كل البلوجر معتكفين ومعتزلين الكتابه مش عارفه فيه ايه؟
وبعدين مين جاب سيرة تنظيم القاعدة الله يخرب بيوتكو هتودونا فداهيه

kmt يقول...

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

اتمني العودة قريبا
قرأت الموضوع السابق وكان بيدل علي دماغ جامدة
بس ليا رجا في عنوان البلوج

كلامنا هو سلاحنا "لا يغير الله ما في قوم حتي يغيروا ما في انفسهم" ومن اجل الحرية والليبرالية ندون

دا العنوان بس الاية مكتوبة غلط

والاية بتقول في سورة الانفال الاية رقم53
قال الله عز وجل "ذلك بأن الله لم يكُ مغيراً نعمة انعمها علي قوم حتي يغيروا ما بأنفسهم وأن الله سميع عليم "

وهناك اية اخري في سورة الرعد الاية رقم11
يقول الله عز وجل " له معقبات من بين يديه ومن خلفه يحفظونه من امر الله ، ان الله لا يغير ما بقوم حتي يغيروا ما بأنفسهم واذا اراد الله بقوم سوءفلا مرد له وما لهم من دونه من وال "

صدق الله العظيم
الرجاء البحث عن الاية الصحيحة وتصحيحها

واتمني العودة سريعا
تحياتي لكم
الي اللقاء

Desert cat يقول...

حمد الله على السلامة
ويارب توفى بوعدك بسرعه